0
 Wyszukaj spośród 18610 produktów w naszej ofercie
Produkt został dodany do ulubionych - kliknij tutaj aby otworzyć ulubione
Produkt został usunięty z ulubionych
Wybrany produkt został dodany do koszyka
Wybrany produkt został usunięty z koszyka
Bezpieczeństwo dziecka
Dla mamy
Foteliki samochodowe
Karmienie
Odzież
Pokój dziecka
Pielęgnacja
Wózki dziecięce
Wyprzedaż
Zabawa

A-C D-J K-P R-Z


Wpisz szukaną frazę w pole poniżej
Szukaj

Nosidełko niemowlęce Yemaya kolekcja Butterflay Cybex
1099.00
Materac baby Zone 7 stref Quantro N Comfort Basic 120x60
213.99
Obrotowy fotelik samochodowy Recaro Zero.1 od 0 do 18 kg - obracany o 360 stopni norma I-size
2099.00


Odnarodzin.pl
42-207 Częstochowa
Aleja Pokoju 9a
Nasza firma jest czynna:
Pon-Pt  9:00-18:00
Sobota  10:00-17:00

 
34 389 40 10

 


Ewa
 
343894010
 
info@odnarodzin.pl
Klaudia
 
klaudia@odnarodzin.pl
Monika
 
monika@odnarodzin.pl
Mateusz Dział Wózki fotele
 
609 101 170
 
wozki@odnarodzin.pl
Sławek
 
609 101 170
 
slawek@odnarodzin.pl
Paweł
 
magazyn@odnarodzin.pl

Zwroty i reklamacje

Zwroty:
Jeżeli zakupiłeś produkt, ale z pewnych powodów chcesz go zwrócić, możesz to uczynić. Aby to zrobić musisz:

- Zalogować się do swojego konta 
- Kliknąć na link "Moje ustawienia" 
- Przejść do zakładki "Zakupione produkty"
- Wybrać transakcję zakupu, z której chcesz reklamować dany produkt
- Kliknąć na link "zgłoś reklamację" (zostaniesz przekierowany do strony, w której możesz dokonać zgłoszenia zwrotu produktu lub zgłoszenia reklamacji)
- Z listy dostępnych produktów zaznaczasz ten, który chcesz zwrócić - wyświetli się pole tekstowe oraz lista do wyboru z rodzajem akcji (wybrana będzie opcja "zwrot produktu")
- Wybrać rodzaj zgłoszenia jako "Zwrot produktu" i podać w polu tekstowym powód zwrotu.
- Nacisnąć przycisk "Zgłoś reklamację".

Dane dotyczące reklamacji zostaną przekazane do administratora, który rozpatrzy czy reklamację produktu zaakceptować. O wynikach zgłoszenia lub odrzucenia reklamacji, zostaniesz poinformowany drogą elektroniczną.

Reklamacje:
Jeżeli zakupiłeś produkt, ale z pewnych powodów chcesz go zareklamować, możesz to uczynić. Aby to zrobić musisz:
- Zalogować się do swojego konta 
- Kliknąć na link "Moje ustawienia" 
- Przejść do zakładki "Zakupione produkty"
- Wybrać transakcję zakupu, z której chcesz reklamować dany produkt
- Kliknąć na link "zgłoś reklamację" (zostaniesz przekierowany do strony, w której możesz dokonać zgłoszenia zwrotu produktu lub zgłoszenia reklamacji)
- Z listy dostępnych produktów zaznaczasz ten, który chcesz zwrócić - wyświetli się pole tekstowe oraz lista do wyboru z rodzajem akcji (wybrana będzie opcja "zwrot produktu")
- Wybrać rodzaj zgłoszenia jako "Reklamacja" i podać w polu tekstowym powód swojej reklamacji
- Nacisnąć przycisk "Zgłoś reklamację".

Dane dotyczące reklamacji zostaną przekazane do administratora, który rozpatrzy czy reklamację produktu zaakceptować. O wynikach zgłoszenia lub odrzucenia reklamacji, zostaniesz poinformowany drogą elektroniczną.

Aby się skontaktować z naszą firmą, kliknij link powyżej, zostaniesz przekierowany do strony kontaktowej.
Ważne informacje
Ilość produktów w ofercie : 18610 Ilość użytkowników online: 10
Newsletter
Zaprenumeruj nasz newsletter i bądź na bieżąco z promocjami
Gotowe Dodaj Usuń

Numer telefonu
34 389 40 10
Nasza firma jest czynna:
Pon-Pt  9:00-18:00
Sobota  10:00-17:00